top of page
DreamShaper_v7_A_pattern_of_money_bills_and_sneakers_3.jpg

ספורשיות, כספ"ר ונקודות מדים

ספורשיות
נקודות הספורשיות (במקור ספורט + אישיות) משמשות לשמירה על הופעה תקנית, אורח חיים בריא וספורטיבי ורכישת ציוד אישי (בדומה ל-"כוכבים" שמקבלים לפני הגיוס לצה"ל).
ניתן לממש את הנקודות במספר רשתות שבהסדר. כעקרון כל נקודה שווה שקל אחד, אבל בכל חנות אתם תקבלו אחוז הנחה מסוים (לרוב 25%) ורק לאחר מכן תממשו את הנקודות. 

הנקודות מתווספות כל שנה ונצברות עד ליום השחרור, לרוב בשנת הקבע הראשונה תקבלו מספר מוגבל של נקודות (כ-700) וכ-2,000 נקודות בשנה החל משנת הקבע השנייה. 
 

נקודות כספ"ר
נקודות הכספ"ר הינן נקודות הנחה בלבד, לרכישה מהכסף האישי שלנו.  

כיצד ניתן לממש את נקודות הספורשיות והכספ"ר? 

תורידו לטלפון הנייד את אפליקציית "הארנק הצה"לי" ושם יתעדכן לכם אוטומטית ה-"כרטיס האפור" דרכו ניתן לממש את הנקודות (בעבר כל איש קבע היה מקבל את הכרטיס פיזית בדואר). באתר הנקודות תוכלו לבדוק כמה נקודות יש לכם.
שם תמצאו גם את רשימת החנויות שבהסדר, שימו לב לסוגי הפריטים אותם ניתן לרכוש מהנקודות, ברוב החנויות מקפידים על זה. ניתן לממש את הנקודות עד 30 יום מתאריך השחרור (כולל).

נקודות מדים 

כאנשי קבע, אתם לא זכאים לקבל מדים מהאפסנאות. במקום זאת, אתם יכולים לרכוש מדים בנקודות מיוחדות אשר מתעדכנות כל שנה. 

ניתן לרכוש אונליין באתר מדים אקספרס או להגיע פיזית לבסיס תל השומר.
שימו לב, ניתן לממש את נקודות הספורשיות כנקודות מדים. 

 

לשאלות ופרטים נוספים ניתן לפנות למוקד הנקודות, המוקד פועל בשעות 08:00 עד 17:00 בטלפון 03-7374800.

ליצירת קשר

שאלות? הצעות? כתבו לי

Thanks for submitting!

המדריך המלא לכניסה לקבע הינו פרויקט פרטי שבניתי בעצמי, על מנת לעזור לכל אנשי הקבע לנצל את מירב הזכויות וההטבות המגיעות להם. אין באמור לעיל משום הצעה או הזמנה כלשהי להשקעה, פרסום או המלצה. המידע המוצג הינו אינפורמטיבי בלבד וללא אחריות מכל סוג שהוא, מפורטת או מרומזת. 

בעלת האתר אינה ערבה לדיוק, שלמות, עדכניות, התאמה, נכונות או אמיתות עובדתית של המידע המופיע באתר ולא תישא באחריות לנזקים או הפסד שיגרמו עקב השימוש במידע.

המדריך המלא לכניסה לקבע

©2023 by המדריך המלא לכניסה לקבע

bottom of page